Piese auto pentru autovehicule, autoutilitare, camioane și semiremorci

INFORMAȚII UTILE

CUM COMAND?

Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a confirma comanda și pentru a-ți comunica termenul de livrare. 

LIVRAREA PRODUSELOR

  1. Poți ridica gratuit de la sediul nostru din Șos București Ploiești Nr 19-21, Sector 1 imediat ce veI fii anunțat de către un coleg din departamentul de comenzi.
  2. Îți putem livra cu flota noastră – valabil pentru comenzile cu livrare în București și județul Ilfov.
  3. Sau îți livrăm prin curier – se face cu FANCOURIER în aproximativ 1-2 zile din momentul confirmării comenzii. Poți ridică personal de la sediul FanCurier din localitatea indicată de tine.

Costul transportului diferă în funcție de produsele comandate și de localitatea de livrare. Te vom informa cu privire la aceste costuri înaintea expedierii comenzilor.

PLATA

  1. Numerar – Poți achita numerar la ridicarea produselor de la sediul Automob24 sau agenților livratori când vor ajunge la ține cu produsele comandate.

 2. Ordin de Plată – Dacă alegi să plătești prin bancă, va fi nevoie să virezi suma de bani echivalentă comenzii tale în contul Automob Trading s.r.l (RO31BTRLRONCRT0404340301) în baza unei facturi proforme pe care o vei primi pe mail imediat după confirmarea comenzii. Livrarea sau ridicarea pieselor  se va efectua odată cu validarea achitării proformei. 

Modalitățile de asigurare a garanției, întreținere, reparare, înlocuire :

In cazul lipsei conformitatii sau in cazul viciilor ascunse constatate/aparute in perioada de garantie/valabilitate a produsului sau materialului, consumatorul poate solicita repararea sau daca acest lucru nu este posibil poate solicita inlocuirea acestuia.

Perioada de garantiei se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului/materialului la vanzator sau unitatea service auto, pana la data repararii. Produsele sau subsansamblele inlocuite vor beneficia de o noua perioada de garantie.

Cererea de acordare a garantiei va fi adresata catre AUTOMOB TRADING S.R.L si va fi depusa la adresa punctului de lucru.

Orice reclamatie care face obiectul garantiei va fi solutionata in termen de 15 zile calendaristice de la data predarii produsului la vanzator conform art 13 alin(2) din OG21/1992(r2). In cazul in care solicitarea de garantie este intemeiata, produsele si materialele vechi, care au fost inlocuite in perioada de garantie, devin proprietatea AUTOMOB TRADING S.R.L si vor fi predate de consumator vanzatorului.

Situatii care exonereaza AUTOMOB TRADING S.R.L de raspunderea privind garantia sau care conduc la iesirea din garantie a produsului/materialului:

  1. Consumatorul nu solicita garantia in termenul mentionat in prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele solicitate.
  2. Produsul sau materialul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator;
  3. Produsele prezinta o uzura normala datorita functionarii;
  4. Produsele/materialele nu au fost montate/instalate/reglate/verificate intr-o unitate de service auto autorizata R.A.R., ori de catre producatorul autovehiculului, ori aceste operatiuni au fost executate fara scule ori dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehiculului sau a fabricantului produsului;
  5. Produsul a fost montat incorect sau impreuna cu alte piese conexe uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificate;
  6. Produsul prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, indoituri, deformari care ii sunt imputabile, sau a suferit actiunea unor factori externi;
  7. Autovehiculul pe care a fost montat produsul a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri etc. ori au fost modificate instalatiile si sistemele acestuia;
  8. Instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica, care ar putea afecta functionalitatea produsului;
  9. Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator, acolo unde este cazul;

 10.Exploatarea necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, a turatiei maxime admise, depasirea parametrilor de lucru ale sistemelor,supraincarcarilor;

 11.Alte situatii in care se exclude sau se pierd garantiile:

 - depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire, presare sau lovire, apropierea de surse de caldura, contact cu produse chimice agresive, expunerea indelungata la actiunea factorilor atmosferici;

- alegerea si montarea incorecta a pieselor, nerespectarea pozitiei de montaj, sau ultilizarea piesei in alt scop decat cel oferit de producator;

- piesa nu a fost identificata corect din cauza prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata de acesta la montaj cu piesa de inlocuit.

Dreptul de retragere al Cumparatorului (doar pentru persoane fizice)

Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Cumparatorul poate returna doar marfa FARA URME DE MONTAJ!

NU SE PRIMESC LA RETUR: PIESELE CU AMBALAJUL DETERIORAT, RUPT, INCOMPLET, MURDAR, LIPIT CU BANDA ADEZIVA SAU MODIFICAT SUB ORICE FORMA, PIESELE MURDARE, INCOMPLETE, CU URME DE MONTAJ, VOPSITE, RUPTE, SUDATE, ETC.

Perioada de retragere expiră după 14 zile de la ziua în care Cumparatorul (consumatorul) sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor.

Pentru a-si exercita dreptul de retragere Cumparatorul (consumatorul) trebuie să informeze Vanzatorul cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu,  un e-mail pe adresa nicu@automob24.ro. În acest scop, Cumparatorul (consumatorul) poate folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficienta transmiterea comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecinţele retragerii

In situatia in care Cumparatorul (consumatorul) se retrage, Vanzatorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Cumparator, inclusiv costurile livrării cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că acesta, Cumparatorul, a ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vanzator, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vanzatorul a fost informat cu privire la decizia Cumparatorului de a se retrage din prezentul contract. Rambursarea se va face folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, Cumparatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amâna rambursarea până la data la care primeste înapoi produsele sau până la momentul la care Cumparatorul a furnizat dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Cumparatorul va suporta costul direct al returnării produselor.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor

În cazul în care nu se respectă condiţiile de retur, Vanzatorul nu va accepta returul.

În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care Cumparatorul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat (cel puțin două ori) va putea fi considerată un abuz, iar Vanzatorul are dreptul să refuze o nouă livrare către acel Cumpărător sau către acea adresă.

Pentru produsele returnate care trebuie trimise prin curier la sediul nostru, returul se trimite fara ramburs!

Nu se accepta la retur:

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
  • Produsele care nu se afla in ambalajul original
  • Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
  • Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
  • Piesele "pe original", cele fabricate de producatorul automobilului sau comenzi speciale (piesele achizitionate de Vanzator la comanda Cumparatorului)
  • Piese originale comandate gresit de catre client : piese electrice, chei, cilindri inchidere, module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta ), huse si acoperiri
  • Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie

Piese de origine si comenzi speciale

Pentru piesele originale si comenzile speciale (piesele achizitionate de Vanzator la comanda Cumparatorului) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a confirma comanda Cumparatorului numai dupa achitarea unui avans cuprins intre 10%-90% din valoarea comenzii. Piesele originale si comenzile speciale nu fac obiectul contractului incheiat la distanta, aceste produse putand fi achizitionate doar direct de la punctele de lucru ale Vanzatorului.

Restituire sume de bani catre clientii persoane jurudice

Orice suma de bani datorata de Vanzator Cumparatorului persoana juridica se restituie prin virament bancar in contul indicat IN SCRIS prin e-mail de catre Cumparator, specificand contul bancar, titularul contului, numarul facturii de achizitie, codul produsului returnat si numarul de bucati , sau in baza chitantei in original eliberata de Cumparator.

Restituire sume de bani catre persoane fizice

Orice suma de bani datorata de Vanzator Cumparatorului persoana fizica se restituie prin virament bancar in contul indicat IN SCRIS prin e-mail de catre Cumparator, specificand contul bancar, titularul contului, numarul facturii de achizitie, codul produsului returnat si numarul de bucati  sau numerar la sediul nostru in baza unei dispozitii de plata eliberata de catre Vanzator .

Preturi afectate de conditia  predarii piesei vechi la schimb

Pentru unele produse sa poate solicita piesa veche la schimb. In situatia in care Cumparatorul nu preda Vanzatorului piesa veche la schimb, pretul piesei noi cumparate poate fi mai mare. Vanzatorul va informa Cumparatorul despre orice modificare a pretului. 

Toate produsele care necesita piesa veche la schimb beneficiaza de o garantie de 12 luni. 

Pentru ca procesul de reconditionare sa fie in totalitate conform cu normele calitatii si compatibilitatii produsului final, este necesar ca piesele vechi sa respecte o serie de conditii:

  1. Sunt acceptate doar piesele vechi OE sau OEM cu cod echivalent cu cel al producatorului, stantat sau etichetat, lizibil si usor de identificat.
  2. Nu se accepta piese vechi la schimb deteriorate, crapate, sparte, murdare, cu componente lipsa sau cu urme de desurubare, coroziune si rugina. Curatarea acestora se face cu solutii degresante speciale.
  3. Piesele vechi la schimb trebuie sa fie identice cu cele noi.
  4. Piesele vechi se returneaza numai in ambalajul original al pieselor noi cumparate.
  5. Piesele vechi la schimb se predau in momentul achizitionarii pieselor noi, sau dupa achizitionarea acestora, in urma demontajului, in cel mult 14 zile de la emiterea facturii. 
  6. Pentru comenzile cu piese vechi la schimb se achita o taxa de piesa veche la schimb care se returneaza ulterior clientului, numai daca piesa indeplineste toate conditiile necesare acceptarii pentru reconditionare.
  7. Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile pentru a preda piesa veche demontata, in ambalajul original al piesei noi. In urma verificarilor, daca piesa veche la schimb respecta in totalitate indicatiile pentru reconditionare, contravaloarea taxei de piesa veche la schimb se va returna in contul clientului, in termen de la 14 pana la 30 de zile. In cazul in care, piesa veche la schimb nu va fi acceptata pentru reconditionare, aceasta va fi inapoiata clientului.
  8. In cazul comenzilor online, cu livrare, se achita contravaloarea piesei noi si taxa piesa veche la schimb. Dupa primirea coletului, clientul are optiunea de a trimite catre magazin piesa veche la schimb, in ambalajul original al piesei noi, in maxim 14 zile. In cazul in care piesa veche la schimb respecta toate conditiile, contravaloarea taxei, achitata anterior, va fi returnata in contul clientului, in termen de la 14 pana la 30 de zile.
CONTACTSOLICITĂ OFERTA!

FURNIZORUL TĂU DE ÎNCREDERE!

AUTOMOB TRADING S.R.L.
Reg Com J40/12843/2017
CIF RO37984894
IBAN RO31BTRLRONCRT0404340301

© automob24.ro | Toate drepturile rezervate. | Designed by #webIT

×

Ai nevoie de ajutor? Discuta cu noi!

×